KONTAKT
Tfn. Support:
phone 08 - 410 509 90
E-post:
email support@eskassa.se
Vi har öppet vardagar mellan kl. 09.00 - 17.00.
För akuta supportärenden har vi jour dygnet runt, året runt - på samma telefonnummer.
Notera att joursupport inte gäller för kunder med ES Kassasystem Light.
ANVÄNDARMANUAL (Win7+)
Tryck på länken nedan för att öppna användarhandboken för ES Kassasystem, anpassad för alla kassor med Windows 7 eller senare:
ANVÄNDARMANUAL (WinXP)
Tryck på länken nedan för att öppna användarhandboken för ES Kassasystem, anpassad för alla kassor med Windows XP:
FAKTURAFRÅGOR
Bankgiro:
204-8205
Kan jag betala via autogiro?
Självfallet! Tryck här för att ansluta dig till autogiro hos Erpato Europe AB. Fyll i formuläret med dina företags- och kontouppgifter så ordnar vi resten.
Har du inte fått din faktura?
Vi har flertalet olika sätt att leverera din faktura på. Vi erbjuder faktura via brev, e-post, e-faktura eller autogiro. Det händer ibland att fakturan inte kommer fram som den ska, och det kan bero på en rad olika saker, däribland:
* Fel fakturaadress
* Fel e-postadress
* Inkorgens maxkvot uppfylld för e-postkontot
* Borttaget av spamfilter
Märker du att licensrutan i kassasystemet blir gult (och tillslut rött) så är det dags att kontakta supporten - sannolikt har det med en faktura att göra. När dina fakturor regleras i tid förlängs även licensen i kassasystemet automatiskt.
Detta är dock enkelt löst - kontakta oss på support@eskassa.se så skickar vi om fakturan till din korrekta fakturaadress eller skickar om fakturan till din e-postadress.
Varför har jag fått en fakturaavgift?
Mottar du fakturor via brev tillkommer en obligatorisk fakturaavgift för att täcka de kostnader som uppstår vid fakturautskickning via brev. Önskar du inte denna fakturaavgift går det bra att välja något av våra andra leveransalternativ. Kontakta oss om du vill byta fakturaleveranssätt.